Marissa Cooper

 
Under helgen har jag sett en del från säsong 2 av the O.C, typ världens bästa serie. Smått otroligt att det är 10 år sedan serien började visas. Fan vad gammal jag har blivit.
 
Men. Är det bara jag som hatar Marissa? Är det bara jag som vill slita hennes huvud i bitar och ge henne en ordentlig åthutning? Den tjejen är nothing but problems. For real. Hon är så jävla besvärlig. Är tillsammans med Alex, flirtar med Ryan och håller sig samtidigt distanserad ifrån honom. Är över-social med Trey, även fast Ryan bett både henne och Seth att låta honom vara. Umgås med Oliver som försöker få bort Ryan ur hennes bild, han tar även droger och är mytoman "men alla är goda människor" (vadå naiv?), tycker hon. Hon sårar Johnny och gör slut med Ryan i tid och otid. Flirtar med Ryan medan hon är tillsammans med Luke och drar linor med Volchok tills hon inte tycket det är speciellt roligt längre. Dubbelmoralens mästarinna. By far.
 
 
Kan dock inte låta bli att förälska mig i hennes hårsvall under tredje säsongen. Jeez.
 
 


Kommentarer
Mina

Men heeeeej!!! GUD vad roligt att du är igång igen. Har tänkt och undrat var din blogg tog vägen egentligen!? Då har jag en till blogg att läsa nu då!!

2013-02-11 @ 18:10:43
URL: http://miinas.blogg.se
J O Y ▲

Åh OC är bäst!

2013-02-13 @ 00:33:54
URL: http://joysilver.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0