Bäst i världen på att uppdatera

Jag har flera mycket goda anledningar till varför jag inte uppdaterat i den här opersonliga och tråkiga bloggen.

1. Jag har inte orkat.
2. Jag har inte velat.
3. Jag har prioriterat annat.
4. Jag har idrottat.
5. Jag har jobbat.
6. Jag har rest.
7. Jag har glömt bort att jag faktiskt har en blogg.

Jag har inte kolat vippen, än i alla fall. Jag lever livets glada dagar, jag äter grädde när jag vill, jag gymmar när jag vill, jag ser på fotboll när jag vill, jag tillrättavisar retarderade människor på Aftonbladet när jag vill, jag gör lite vad jag vill om jag vill. Jätteskönt.

Jag kallar det för min anarkistiska period.
Naaaaaaaw. Soet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0