Laddar upp inför fettisdagen

Dagen har varit till belåtenhet. Jobbade en timma extra, skyndade hem för att packa om väskan min och fläta mitt hår (prioriteringar..), därefter åkte jag till Gärdet för att sitta barnvakt i några timmar.
      Ena tösen fyllde år för några veckor sedan så jag kom med present till lilltjejen och en försenad födelsedagspresent till stortjejen, båda blev minsann glada och visade glatt upp presenterna till sina päron. Resten utav kvällen lekte vi med deras presenter och dansade till Pippi Långstrump och Sjörövar Fabbe, jag borde bli utsedd till "Nanny of the year".
 
Imorgon är det min favoritdag på året - fettisdagen. Sara kommer över och har förhoppningsvis med sig några semlor till mig! Mitt rekord är fem stycken semlor, ska försöka putsa det rekordet imorgon! Det är ju viktigt med utveckling..
 
 
Väl mött!


Kommentarer
VilmaLindberg

SV; Ja, det är jätte kul! :D

2013-02-11 @ 22:28:31
URL: http://vilmacovers.blogg.se
Nathalie Ekström

Hej, vad fin blogg du har!
Kika gärna in på min blogg också och släng in en kommentar om vad du tyckte :) Säg dessutom till om du vill göra ett bloglovin byte så fixar vi det! kram på dig <3

2013-02-12 @ 11:49:26
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0