I'm back!

Ååååh. Jag är tillbaka.
 
Jag har inte bloggat på 1,5 år. Time flies. Jag bloggade med en kompis för 5 år sedan, därefter försökte jag blogga själv vilket gick riktigt bra. Men sen glömde jag bort bloggen i takt med att jag faktiskt hade saker att göra på dagarna. Märkligt, va?
 
Det verkar som att "Extreme Home Makeover" har dragit förbi med sin buss här på blogg.se, jag känner inte igen någonting alls. Fler tillval, fler designval och fler grejer att hålla koll på. I'm going mental. Jag ska försöka ta mig tid att fixa en lite bättre bloggdesign än den här, den känns något opersonlig. Om inte annat, är det någon vänlig själ som kan hjälpa mig?
 
 
Nå väl. Ska försöka hålla liv i den här bloggen ett tag fram över.

Heido.
 
En liten bild på mig och die Katze.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0