Gott och blandat

Alltså. Vet ni hur roligt det är att logga in på sin blogg och se att besökstatistiken ökar för var dag som går? I och med att jag skrivit om statistiken och hur bra den är så lär den väl succesivt sjunka nu, bara för att jag sa det. Typiskt min tur.
 
Dagen har varit seg, sedan rolig och därefter seg igen. Champions League pågår i skrivande stund och jag är fastklistrad, som så många gånger tidigare. Medan resten av världen glor på Real Madrid - Manchester United, ser jag på Shakhtar Donetsk - Dortmund. Mest för att jag är ett bundesliga-fan av rang. Förhoppningsvis vinner Dortmund (men eftersom jag skrivit om förhoppningar om vinst lär det bli förlust) och kan gå vidare i turneringen.
 

För en månad sedan låg jag hemma i feber, två veckor senare blev jag tokförkyld och nu, två veckor efter den senaste förkylningen är jag förkyld igen. Vad fan är det för fel på mitt immunförsvar?  Mitt immunförsvar har typ tagit ett sabbatsår och lever livet i Thailand. Orkar inte.
 
Med detta sagt så sätter jag punkt för detta inlägg och kryper ner i sängen. Hej med er!
 
Bildkälla: google.
 
 
 


Kommentarer
Mina

Svar: Ja, okej. Det är sant. Borde inte klaga!!!

Stackare? Sugigt att vara sjuk så mycket. har själv varit det ett bra tag men är bättre nu! Prova att riva ner massa ingefära i varmt vatten och låt det puttra på spisen ett tag. Sen silar du och dricker vattnet. Du kan lägga i lite honung i det också så är det inte så förbaskat äckligt!! Plus att det är bra för halsen! Krya!!

2013-02-13 @ 22:58:31
URL: http://miinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0